2013. március 15., péntek

4. rész

Nagyon sajnálom hogy csak egyrészt tudok hozni csak nagyon sokat kellet tanulnom., de azért összedobtam egy rész remélem tetszik.

-Nem megyünk aludni?? - simogatta a kezem óvatosan.
-De, ha akarsz mehetünk. - szorítottam meg a kezét majd felállt, elém állt és felemelt kanapéról. Kezét a derekam köré csavarta én meg lábaim az ő derekára. Fejem a vállamra hajtotta és úgy vitt az emeletre. Bement a szobámba, letett az ágyra aztán megkerülte az ágyat hogy a másik oldalra kerüljön és mellém feküdt. Lassan felé fordultam és újból karjai közé zárt. Kezeim a mellkasára tettem, fejem a nyakához hajtottam és belélegeztem az illatát . Ajkait a homlokomra nyomta és egy gyengéd puszit nyomot rá. 

-Mi lesz holnapra a tervek? - kérdezte
-Őm.. egy romantikus reggelivel kezdjük aztán elmehetnénk a városba sétálni és este meg valami clubba mehetnénk! - vigyorogtam elégedetten a tervemen.
-jól hangzik. - mosolygott rám.
-Na akkor aludjunk! - húztam magunkra a takarót és egy puszit nyomtam a szájára.
-Aludj jól hercegnőm! -  viszonozta a puszit. Kezeivel átkarolta a hátam és szorosan magához húzott. Ölelésében hamar el is aludtam.

* * * * *

Reggel vagy is inkább délfelé arra keltem hogy a nyitott ablakon beszűrődő fény simogatja az arcomat. Óvatosan felültem az ágyban és gitár hangot hallottam az erkély felől.  Kiszálltam az ágyból majd gyors léptekkel a hang felé mentem. Niall volt a hang forrása. Egy megterített asztal mellet játszott a gitárján.
-Jó reggelt, drága! - hagyta abba a zenélést majd letette a gitárját.
-Neked is hercegem! - ültem az ölébe mosolyogva. Kezeimet a tarkójára helyeztem és egy puszit nyomtam a szájára.
-Hogy aludtál? - vezette végig a kezét lassan a hátamon. Ujja megállapodtak a az oldalamon és finoman belenyomta őket.
-Nagyon jól. Te? - tettem kezeim a kezére.
-Veled csodásan! -húzott közelebb magához. Szemeit a számra szegezte majd megcsókolt. Karommal átfontam a nyakát és úgy tartottam maga, hogy felérjek hozzá. Lassan elengedtük egymást és abba hagytuk egymás “felfalását".
-Látom komolyan vetted a romantikus reggelit! - néztem az asztal fel ami két személyre volt megterítve és a közepén egy váza volt egy szál fehér rózsával.
-Fehér rózsa, a kedvenced! - vette ki a vázából és a kezembe adta.
-Köszönöm. Nagyon szép. - mosolyogtam, közben Niall szemébe néztem.
-Te még nála is szebb vagy! - súgta a fülembe és egy puszit nyomott a fülem alatti részre amitől bele remegtem.
-Oh köszönöm. Te meg a világ legédesebb fiúja vagy, amiért ilyen korán felkeltél és megcsináltad ezt az egész reggelit. - öleltem át szorosan. Fejét a nyakamhoz hajtotta, felemelt és lerakott a mellet lévő székre.
-Megígértem. teljesítem a kéréseid! Romantikus reggeli, séta a városban és este pedig lazulós buli! - öntött egy csészébe teát majd kezembe adta. Ujjaimmal átfogtam a csésze fülét és óvatosan a számhoz emeltem. 
-Mi a reggeli?? - kérdeztem majd végig néztem az asztalon mi is van rajta. Croissan, pirítós és néhány gofri foglalt helyet az asztalon.

* * * * *

-Gyönyörű vagy! - puszilgatta a vállam ahogy a tükör előtt álltunk. Karjait  a derekamra helyezte és úgy szorított magához.
-Szeretlek! - néztem fel a tükörbe és magunkat néztem ahogy egymáshoz érünk, öleljük egymást.                                                          
 “Szeretlek" eddig ha ezt mondtuk egymásnak  mint barát a barátnak mondtuk, de én most már úgy mondtam mint a szerelmemnek. Teljes szívemből! Eddig nem tudtam elképzelni, hogy bele szeretek abba aki talán a legtermészetesebb volt számomra, hogy szeretem. Ha az ember 6 éve ismeri a másikat az tapasztalatból tudja mire van szüksége a másiknak és most nekem Rá volt szükségem. 
-Én is! - rajzolt apró köröket a kéz fejemre. Tekintettem erre a mozdulatára emeltem és mosolyogva néztem tevékenységét. 
-Mehetünk? - néztem fel a szemébe mosolyogva.
-Persze! - ragadta meg a ruhám cipzárját és lassan felhúzta. Kezét mosolyogva nyújtotta felém amit elfogadtam és ujjainkat lazán összekulcsoltuk.                                                               Utunkat lefelé vettük. Az előszobában felvettem a cipőm és a táskámat is felkaptam. Egyik szerencsénk az is volt, hogy közel laktam a kedvenc szórakozó helyünktől. Csak átsétáltunk a clubba és elvegyültünk a tömegben. Később egy eldugott asztalnál foglaltunk helyet és folyattuk a kemény ivászatot.                                                                                           Az egyik körnél a barátaim csapódtak hozzánk és együtt buliztunk velük.
-Ti most akkor együtt vagytok? - kérdezte Stacy amikor Niall egy kicsit arrébb ment mellölem. Tulajdonképpen erre nem nagyon tudtam mit válaszolni, mert még erről Niallel nem beszéltünk. csak úgy szeretjük egymást.
-Nem tudom. - vontam meg a vállam. Tudom, hogy mindegyik barátom jobban oda van Felixért, de ezzel az a baj, hogy én ezek után amit tette velem utálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése