2013. július 28., vasárnap

11. rész



Sziasztok itt az első rész az új helyről:) azért döntöttem úgy hogy átköltöztettem a bloggerbe mert szerintem itt nagyobb lenne a nézettsége és többen tudnának feliratkozni rá, meg persze itt tudtok kommentálni meg véleményt nyilvánítani. Remélem igaz lesz amire gondoltam, jó olvasást. xx

Pasimnak nevezhetem csak attól félek ő holnap nem fog arra emlékezni miszerint megkérte hogy legyek a barátnője. Vagy esetleg viccnek gondolta az egészet, hisz ő se gondolhatja komolyan ezt a dolgot, főleg nem részegen.

Gondolataimból Niall rángatott vissza mikor melegítő nadrágom gumijával kezdett ismerkedni. Félve és ijedten néztem ahogy a könnyű darabot végig húzza vékony, remegő lábaim ezzel feltárva testem majdnem összes négyzetcentiméterét. Szégyenlősen álltam vékony, fehér, sápadt testemmel előtte. Én fel se érhettem az ő tónusos, napbarnított és alaposan kidolgozott testéhez.  Tökéletesnek tűnt hozzám képest, túl tökéletes volt.

-Szépségem, te nem akarod levenni rólam a ruhát? - simította végig az arcomat miközben egy lágy édes kis csókot lehelt ajkaimra.

Tétovázva vezettem végig remegő kezeim az oldalán, le teljesen a pólója szegélyéhez. Rázkódó kezeim nem egyszer csapódtak oldalához miközben felhúztam a pólót a feje fölé. Kivette a kezemből a ruhát és úgy dobta félre,mint akinek már nincs is továbbá szüksége rá. Tovább vezettem reszkető kezeim mire elértem öve csatját. Lassan csatoltam ki, utána meg gombjait “támadtam" meg ujjaimmal. Nem siettem el a dolgot mert mielőtt az utolsó gombot találtam volna meg még egy kicsit végigsimogattam hibátlan felső testét. Bőre selymes és puha volt, ideges voltam, mert én itt tapogattam, ő pedig csak mosolyogva nézett.

Volt már barátom de ilyet még nem csináltunk, soha egyik barátom se látott meztelenül. Nem feküdtem le még senkivel se, ezért is féltem annyira ettől a fürdéstől Niallel. Tisztában vagyok vele hogy nem tenné meg, de még is jobb félni mint megijedni, nem igaz? Hisz az embernek csak egy teste van és arra még pedig vigyázni kell! Tudatában  vagyok annak is, hogyha vele történne meg vigyázna rám és nem tudna fájdalmat okozni nekem, hisz elég régóta ismerjük egymást. Bár régebben mindig fájdalmat okoztunk egymással avval hogy másokkal jártunk és nem egymással, ez szerintem mindkettőnknek rosszul esett.

-Öm…Niall?! - köszörültem meg a beszéd hiányában kiszáradt torkomat. - Én nem merem levenni rólad a nadrágot! - nyeltem egy nagyot ahogy elmondtam neki panaszom.

-Ami nem megy majd én megteszem! - bólintott rám megértően és gyorsan ki is lépett a göncből, szintén elhajította a többi közé. Tátott szájjal meredtem rá, mikor ott állt egy szál boxerben. Máskor is láttam már fürdőgatyában, amikor a strandra mentünk, de azért ez mégiscsak más volt. Álmaim férfia állt előttem vigyorogva, majdnem tetőtől-talpig pucéran. Nagyot nyeltem, amikor a  gumihoz vezette a kezemet, majd lerántotta magáról azt a bizonyos utolsó ruhadarabot.

Elképedve néztem végig lefele, mire mosolyogva pillantott vissza és felemelte az eddig lehajtott és totál vörös fejemet. Tisztára elszégyelltem magam, amiért most ilyen helyzetben vagyok egy fiúval és hát várható volt, hogy ezzel az este még nincs lezárva... és jól tippeltem Niall kezeit a hátamra vezette miközben szorosabban magához húzott, ujjai pólómmal játszottak. Lassan kezdte áthúzni fejem felett az anyagot miközben egyre jobban kilátszott a hasam.  Ezzel kicsit felfedte a testemet borító sebeket amiket a balesetben szereztem. Mind csúnya emlékeztető volt azokra a napokra mikor össze vesztünk. 
Gyorsan kezemmel takargatni kezdtem, nehogy ő is felfedezze, de ehhez már késő volt. Elvette takargató ujjaimat, majd fülembe suttogott.
- Szerelmem, ne takargasd magad előttem... - halványan bólintottam egyet, majd elmosolyodott és lekapta rólam a felsőt. Ügyes ujjai az ő göncei felé irányították az enyémet, majd a szemembe nézett a jelre várva, miszerint folytathatjuk-e vagy álljunk meg itt. Az agyam mást súgott, de a szívem nagyon szeretett volna tovább menni... Kipróbálni olyasmit, amit csak a felnőttek tesznek. Olyat akartam kipróbálni amit csak a szerelmesek birtokolnak és csak nekik adatik meg.Biztos voltam benne hogy Niall rutinos lehet a dologban, de én nem és ettől a tudattól féltem a legjobban. Egész testemmel hátat fordítottam neki, nem voltam kész most arra hogy megmutassam neki magam. Ijedten kaptam fel pólóm miközben kimentem a fürdőből, faképnél hagyva Niallt. Elmenekültem az egyetlen hálószobába a lakosztályon. A nagy rohanástól így is alig gyógyult meg testem hevesen remegett miközben ledőltem az ágy és a kikészített takarókból egyet magamra rántottam. Lehet túl gyors közeledése miatt rémültem meg ennyire, ezt még magam sem tudom teljesen de abba biztos vagyok hogy sok volt.
-Summer... - halottam meg egy rekedtes hangot az ajtóból majd léptek formájába közeledett felém. Gyorsan fordultam a hangok irányába, két kék aggódó szempárral találtam szembe magam amint a gazdája az ágy mellett térdelt. - Valamit rosszul csináltam? - nézett rám sebesen ide-oda mozgó íriszeivel.




Jézusom most erre mit mondjak? "Berezeltem mert meg akartál baszni?" Ezt azért mégsem vághatom csak úgy simán a fejéhez. Ennyire én se vagyok paraszt, bár úgyse fogná fel hisz még mindig nagyon részeg..

3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik *-* ügyes vagy <3 sieeeessss :))

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon jó lett. Niall milyen aranyos...imádom..siess a következővel!!! :DDD

    VálaszTörlés