2013. február 19., kedd

1. rész


Hát ez lenne az első rész remélem tetszeni fog.                 


-Akkor gyere át olyan 3.-ra.- mondta a telefonba Niall.
-Persze, megyek.- szipogtam
-Mi a baj??- hallottam aggódó hangját.
-Majd ha átmentem elmesélem.- törölgettem könnyes szemeim.
-Nem inkább én megyek!! -mondta majd kinyomta a telefont és 10 percen elül itt is volt.
-Szia.. -nyitottam ki neki az ajtót szomorúan.
-Hát veled meg mi történt?? -fürkészte az arcomat.
-Megcsalt a barátom..- kezdtem el megint sírni.
-Jaj Summer! -bújtatott a mellkasához



-Olyan jó hogy itt vagy! -öleltem át.- te vagy a legjobb barátom.!- néztem fel rá
-Nekem is te.- törölgette könnyeim
-Gyere üljünk le.- mentünk a nappaliba
-És mit láttál vagy hogy tudtad meg?? - kérdezte amikor leültünk
-Láttam egy másik lánnyal kavarni..- hajtottam fejem a vállára
-Hogy lehet valaki ilyen bunkó?? - kérdezte felháborodva
-Nem tudom.. de már nem is érdekel. - nyúltam egy zsepiért
-Na nem lényeg! - mondta.- Elmegyünk valahova? - kérdezte.
-Nem hiszem hogy ma kitudnék mozdulni.- húztam el a számat
-Akkor esetleg nézzünk filmet?? - ajánlotta fel majd szembe fordult velem.
-Mit nézzünk?? - álltam fel
-Valami horror?? - nevettet fel.
-Legyen! - kezdtem keresgélni a DVD-k között.
-Várj!! Hozok pattogatott kukoricát!!. -állt fel majd bement a konyhába. -Sajtos vagy sós?? - kérdezte 
-Sajtos! - kiabáltam majd betettem az egyik DVD-t.
-Itt is vagyok! - huppant le mellém a kanapéra majd átkarolta a nyakam
-Kapok a kukoricából?? - néztem rá boci szemekkel
-Ááá! - nevettet majd teletömte a számat kukoricával
-Kösz!! - röhögtem majd nagy nehezen megettem azt a sok kukoricát.
-Jaj neee! Ettől félek! - takarta el kezeivel a szemét
-Nyugi ez csak egy film! - öleltem át.
-De ez ijesztő!! - nevetett.
-Majd én megvédelek! - ültem az ölébe.
-Ooo az én szuper hősöm. - ölelt át hátulról.
-Hülye! - röhögtem.
-Mondták már!! - nevette el magát
-Rád?? - néztem kerek szemekkel. - Nem vagy az! - öleltem meg. 
-Köszi! Legalább te mindig megértesz! - ölelt szorosan.
-Ha szükséged lenne bármikor csak egy ölelésre, én itt vagyok! - mosolyogtam rá.
-Szükségem van rád! - mosolygott szerényen.
-Nekem is rád! - néztem a szemeibe, azokba a szemekbe amik szinte a lelkemig láttak 
-Nagy ölelés! - tárta ki újból a karjait majd szorosan megöleltük egymást.
-Te vagy a legjobb barátom! - hajtottam fejem a vállára majd beszívtam illatát. 

*Niall szemszöge*

-Nekem is te! - mondtam majd egy kicsit a végén megcsuklott a hangom. Én iránta többet érzek mint egy szimpla legjobb barátság, csak ugye közbe jött a barátja és már semmi esélyem nem volt. Most hogy így “szakítottak" talán még többet is érzek.. nagyon rossz lesz itt hagynom megint. Igen újból turné pár hónapra.
-Valami baj van? - fürkészte az arcomat.
-Semmi, semmi! - húztam félre a szám.
-Ha én vagyok a legjobb barátod elmondod!! - hajolt közel hozzám.
-De ez bonyolult! - hajtottam le a fejem.
-Nem számít! - emelte fel a fejem az államnál fogva.
-De ez tényleg… - majd teljesen megfagytak bennem a szavak amikor megláttam a csillogó zöldes kék szempárait. Hosszú szempillái arcát súroltak mikor óvatosan lehunyta szemeit majd száját nyitotta hogy újból beszélni kezdjen.
-Niall, bennem megbízhatsz! - nyitotta ki a szemeit majd újból rám nézet.
-Biztos tudni akarod?? - próbáltam húzni a dolgot hogy megkíméljem.
-Igen, biztosan. - fogta meg lassan a kezem és gyengéden megszorította. jó volt látni hogy boldog és féltem hogy ezzel teljesen elrontom a kedvét.
-Őm nem sokára elutazok egy pár hónapra megint.. - próbáltam halkan mondani mintha ki se mondtam volna de sajnos kimondtam.
-Elmész? - csillant meg pár könnycsepp a szemében.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése